Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και οι επιπτώσεις της

Ρεπορτάζ της ΕΤ1. Μιλάνε οι:
1. Καθηγητής Λουκάς Μαργαρίτης
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑΣ & ΡΑΔΙΟΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
2. Δρ. Δημήτρης Παναγόπουλος
ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑΣ & ΡΑΔΙΟΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
3. Καθηγητής Κωνσταντίνος Λιολιούσης
ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
4. Καθηγητής Στέφανος Τσιτομενέας
ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ

Advertisements

5 Σχόλια to “Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και οι επιπτώσεις της”

  1. Αντώνης Χατζηθωμάς Says:

    Την καλησπέρα μου, σε όλους!!

    Με λένε Αντώνη Χατζηθωμά κι έχω το http://www.spitia.gr
    Πρέπει ν’ απαιτήσουμε όλες οι εταιρείες να υποχρεωθούν να έχουν ένα πάροχο που θα δίνει σήμα. Δηλαδή ένα ψηφιακό σήμα σε 20 συχνότητες για κάθε μία από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας από μία κεραία. Έτσι θα είχαμε λιγότερες κεραίες και χωροταξικό σχεδιασμό τους από κάποιο φορέα κι όχι να βαφτίζονται οι κεραίες θερμοσίφωνες… για να μην παίρνουν άδεια… Σ’ ένα τρελό ανταγωνισμό για το ποιος θα έχει καλύτερη κάλυψη σπαταλούνται εκατομμύρια για κεραίες και το αποτέλεσμα το βλέπουμε όλοι μας, κάποιοι να δίνουν την ταράτσα τους για να βάλουν κεραία πάνω από το σπίτι τους για λίγα ευρώ αγνοώντας ακόμα και το παιδί τους γιατί έχουν πρόβλημα οικονομικό.

    Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και για τους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς που έχουν κάνει τον Υμηττό και την Πάρνηθα «πάρκα» κεραιών!!

    Και κάτι ακόμα, τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας τα υβριδικά τύπου Prius αν κυριαρχήσουν με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων που έχουν, ήθελα να ρωτήσω αν μολύνουν με ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία τον οδηγό τους και την έγκυο γυναίκα συνοδηγό του, με βάση ότι ο κινητήρας ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 8 ή και 12 KW? Και τι αποτέλεσμα θα υπάρχει σ’ ένα μποτιλιάρισμα με τέτοιας τεχνολογίας αυτοκίνητα στο μέλλον αν όλα μαζί πατήσουν το γκάζι για να ξεκινήσουν ταυτόχρονα?

    Ευχαριστώ πολύ
    Αντώνης Χ.

    Υγ.
    Ίσως ο καρκίνος να είναι μια μετάλλαξη για τον «νέο άνθρωπο» των ηλεκτρικών φορτίων, έναν άνθρωπο που θα ζει μέσα σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία χωρίς να παθαίνει τίποτα, αφού όσοι δεν αντέχουν θα έχουν αφανιστεί σαν μη προσαρμόσιμα είδη…

  2. keraies Says:

    Πολύ καλό σχόλιο!
    (απ’ότι ξέρω ούτε οι κατσαρίδες αντέχουν)

  3. Αντώνης Χατζηθωμάς Says:

    Το ερώτημα μου όμως είναι άλλο και μ’ ενδιαφέρει πολύ γιατι θέλω να κάνω ένα ολόκληρο σάιτ με το όνομα http://www.cars.gr που θα υπάρχει θεματική ενότητα Οικολογική Αυτοκίνηση αλλά και άλλα σχετικά θέματα:
    – Τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας τα υβριδικά τύπου Prius αν κυριαρχήσουν με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων που έχουν, ήθελα να ρωτήσω αν μολύνουν με ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία τον οδηγό τους και την έγκυο γυναίκα συνοδηγό του, με βάση ότι ο κινητήρας ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 8 ή και 12 KW? Και τι αποτέλεσμα θα υπάρχει σ’ ένα μποτιλιάρισμα με τέτοιας τεχνολογίας αυτοκίνητα στο μέλλον αν όλα μαζί πατήσουν το γκάζι για να ξεκινήσουν ταυτόχρονα?

    Περιμένω απάντηση
    Αντώνης Χ.

  4. keraies Says:

    Φίλε Αντώνη, η ερώτησή σου είναι πολύ εξειδικευμένη και δεν γνωρίζουμε αν έχουν γίνει σχετικές μελέτες ή έρευνες. Το σχόλιό σου το προωθήσαμε και αναμένουμε ανταπόκριση. Δεν θεωρούμε πως θα είναι άμεση η απάντηση γιατί η σχετική τεκμηρίωση προϋποθέτει και εκτεταμένη έρευνα.
    Οσο κακό και να κάνουν (υποθετικά) τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποκλείεται να είναι χειρότερα από τα βενζινοκίνητα…

  5. keraies Says:

    Απαντήθηκε:
    http://em-pollution-gr.blogspot.com/2008/01/blog-post_02.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s